Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rajčata plněná masovo- rýžovou směsí

Stránky

čtvrtek 10. září 2015

Rajčata plněná masovo- rýžovou směsí

Dnes jsem si pro vás nachystala recept na plněná rajčata. Obvykle masovo- rýžovou směsí plnívám papriky. Ale tentokrát jsem se rozhodla k paprikám přidat ještě rajčata a nebyla to vůbec špatná volba.





Na  plněná rajčata budeme potřebovat:

větší rajčata (množství dle počtu jedlíků) - odřízneme vršky a vnitřek vydlabeme
mleté maso
vařenou rýži
sůl. pepř,
cibuli
vejce
petrželová nať

Mleté maso smícháme s vařenou rýží. Já volím poměr 2 díly masa : 1 dílu rýže.
Rýži osolíme, přidáme pepř, najemno pokrájenou cibulku, vajíčko, petrželku a vnitřek z vydlabaných rajčátek. Vše dobře promícháme.


A připravenou směsí plníme do vydlabaná rajčata....



kromě rajčat můžeme připravenou směsí naplnit i  papriky


..já jsem z části směsi připravila i placičky


Vložíme na pekáček, podlijeme vodou a necháme při 180 st. v troubě péct.


A máme hotovo. Jako příloha se hodí vařené brambory a zeleninový salát.







2 komentáře :

  1. To je moc dobré jídlo,dělám ho podobně. Někdy i bez masa, jen do rýže přidám vydlabanou dužinu z rajčat a bazalku. Moc zdravím!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vypadá opravdu skvěle, to bych mohla. Možná brzy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...