Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Rychlý rajčatový salát s mozzarellou

Stránky

čtvrtek 28. května 2015

Rychlý rajčatový salát s mozzarellou


Dnes jsem si pro vás nachystala recept na rychlou skoro letní večeři. Příprava rajčatového salátu nezabere příliš času a výsledek vás určitě mile překvapí. A také se vám tu dnes chystám představit jednu z novinek, kterou jsem v kuchyni při přípravě salátu vyzkoušel.








Na rajčatový salát s mozzarellou potřebujeme:

4 menší rajčata
1 balení mozzarelly
sůl





A jak jsem slibovala v úvodu, tak vám tu dnes představím jednu z novinek, kterou jsem měla možnost při přípravě dnešního salátu otestovat. A tou novinkou (teda alespoň pro mě to je novinka) je ořechový olej BOHEMIA. V kuchyni používám olivový, slunečnicový nebo řepkový olej. Ale ořechový olej jsem doposud nepoužívala. A tak jsem na ten ořechový byla velice zvědavá. 
Ořechový olej BOHEMIA je  100% panenský olej lisovaný za studena z jader vlašských ořechů. 



Oleje vyrábí český výrobce  Bohemia olej. Oleje jsou lisované za studena, jedná se o  čistě přírodní produkty bez přídavných barvících a konzervačních látek, což je mi  velmi sympatické. 
Olej je velmi příjemné a jemné ořechové chuti a musím říct, že je příjemnou změnou do nejrůznějších zeleninových salátů. 




Ale zpět k receptu.... rajčátka  a mozzarellu pokrájíme na menší kousky, lehce osolíme a přidáme ořechový olej. Jemně promícháme... a rychlá večeře nebo svačinka je hotová







5 komentářů :

  1. Salát vypadá pěkně. :-) Ořechový olej neznám, ani jsem o něm neslyšela. Co také člověk koupí ve venskovské Jednotě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarmilko. Ořechový olej byl pro mně taky novinka. Pár typů na to, jak olej využít v kuchyni najdeš tady: https://www.youtube.com/user/bohemiaolej

      Vymazat
  2. Salát může být dobrý, ale já nevím proč, saláty s jakýmkoliv olejem moc nemusím. Třeba by mi tento nevadil?

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je nase oblibene letni jidlo,urcite je na stole aspon 2x v tydnu :-)) Ono se tady u plotny moc stat neda...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Salát bych si také dala. Já teď koupila pro mne novinku dýňový olej (voní trošku po oříškách).Tak bych ho mohla
    vyzkoušet i na rajčátka :-) Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...