Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Pudinkoví šneci z listového těsta

Stránky

čtvrtek 25. září 2014

Pudinkoví šneci z listového těsta


Dnes pro vás mám nachystaný recept na rychlé domácí pečení. Pudinkoví šneci z listového těsta  se díky receptům LH staly hitem  pečení v mnoha domácnostech. U nás doma jsem pudinkové šneky pekla ovšem už dávno, dávno před tím. A protože recept  na ně mi na blogu chyběl, tak jsem to musela samozřejmě také napravit ....





Na pudinkové šneky z listového těsta potřebujeme:
1 balení listového těsta
2 balíčky vanilkového pudinku
500 ml mléka
cukr
vajíčko na potření



Nejprve si uvaříme pudink a dle chuti ho osladíme. Pudink necháme vychladnout.
Listové těsto rozválíme na plát a potřeme vychladlým pudinkem.


Naplněný plát srolujeme......


Povrch srolovaného plátu potřeme rozšlehaným vajíčkem a plát nakrájíme na širší kousky, které poklademe  řezem navrch na pečící plech vyložený pečícím papírem.


pečeme ve vyhřáté troubě na 200 st. asi tak 15 minut.


Po upečení posypeme cukrem a máme hotovo.....


.....listové těsto nikdy nezklame!






11 komentářů :

  1. Milá Alis,koláčiky vyzerajú veľmi chutne,hneď by som si veru dala.Určite vyskúšam.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, hned bych si dala. :-) Alis, ještě jsem je nezkoušela. Z těsta vyválíš jen jeden plát? A jak asi velký? Díky. Přeji pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáši, omlouvám se, že odpovídám až teď. Kupuji listové těsto, kde jsou obvykle 3 pláty. Celé pláty potom rozválím.

      Vymazat
  3. Tak tento moučník vyzkouším přes víkend. je jednoduchý a bude dobrý. Lístkové těsto mám vždycky po ruce. Díky Alis a moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  4. Šneci vypadají moc dobře, ještě jsem nezkoušela. Určitě vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé,to je dobrý nápad. Mám ráda jednoduché a rychlé vaření a pečení. Díky, Alis, za tip.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alenko, tohle je muj recept - na listove testo nedam dopustit||

    OdpovědětVymazat
  7. Alis, zdravím! Díky za recept, který je rychlý. Vím, že ho LH taky dělal, ale tobě věřím víc a určitě to brzy vyzkouším. Možná, že už o víkendu, protože se chystám ještě na škvarkové placky. Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
  8. Alis dnes jsem si ráno vytáhla těsto z mražáku :o) dělávám si ho i sama ale když jsou lenivější dny takovéto těsto bodne :o)) Původně jsem měla v plánu dělat štrůdl ale za tuhle změnu se doma na mě určitě zlobit nebudou :o)) Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Já po upečení dávám ještě skoř.cukr🙂😋

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...