Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Nejpotřebnější věc v kuchyni

Stránky

neděle 26. ledna 2014

Nejpotřebnější věc v kuchyni


Nedávno  jsem vám ZDE psala o nejnepotřebnější věci v mé kuchyni. A při té příležitosti mě napadlo zapátrat po věci, která je naopak tou nejpotřebnější. Tady už bylo mé pátrání o něco těžší. V kuchyni mám spoustu věcí, které často, či méně často používám, ale všechny považuji za důležité. Sporák, lednička, trouba, rychlovarná konvice,  tak ty snad nebudu ani počítat :)  Vybrat jenom jednu z těch dalších  nejpotřebnější by bylo asi moc těžké ... a tak jsem vybrala hned 3... abych byla spravedlivá, tak to jsou 3 věci, které v kuchyni nejčastěji používám





1. místo  patří domácí pekárně.... 
tak tuhle krasavici jsem dostala v roce 2007 k vánocům a  od té doby ji využívám téměř každý týden. Ať už na pečení chleba,  přípravu těsta...prostě holka si u nás neodpočine...Jen díky domácí pekárně jsem překonala svoje obavy z kynutého těsta :). 




Na 2. místě se umístila digitální  kuchyňská váha....
tak tahle krasavice už u nás slouží taky pěkně dlouho, vystřídala moji starou  mechanickou váhu.  Navážila toho už opravdu dost :) Dnes je už spousta nových modelů, ale proč se s ní loučit, když dobře slouží....


Tak  a na 3. místě je myčka na nádobí..
Tak tahle krasavice je u nás teprve krátce a přesto si vysloužila hned 3 místo :)
 Dlouhá léta jsem žila v tom, že pro nás nemá smysl si myčku pořizovat, že těch pár kousků nádobí umyju ve dřezu....no, dnes už vím v jakém bludu jsem to žila :)  



Tak to je trojice mých nejpotřebnějších věcí

Napadá mě ještě spousta věcí, které  jsou pro mě nejpotřebnější, ale tyhle 3 používám ve své kuchyni snad nejčastěji.
 Hned za nimi jsou ještě elektrický šlehač a elektrický ponorný mixer...přístroje už letité, ale stále funkční. 



A co VY? Které 3 věci ve Vaší kuchyni považujete za nejpotřebnější ?







19 komentářů :

  1. Mám to úplně stejně! Navíc mi na lince "překáží" odšťavňovač a kávovar, a i když je nepoužiji tak často, tak jsou dny, kdy je velmi ocením.. S tou pekárnou a kynutým těstem to mám obdobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ali, moc tě zdravím !!!!!!! Tuhle pekárnu mám taky a taky jí dost často používám , protože mně bolí ruky a tak je fajn na kynuté těsta!!!!!!!Taky často pečeme různé druhy chlebíčku, protože bydlím na vesnici a stane se dost často , že dojde chleba!!!!!!!!Mým druhým a nerozlučným pomocníkem je robot a kuchynský šlehač , protože stále peču , tak je používám poměrně často!!!!!!!! Taky často používám odšťavńovač, protože máme rádi čerstvé šťávy ať už z ovoce nebo zeleniny!!!!!!!!! Prostě bez těchto pomocníku se u nás neobejdeme!!!!!!Ali, přejí Ti krásný zbytek neděle!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom podobně, na pekárnu nedám dopustit, máme už druhou. Teď už v ní ani nepeču chleba, ale dělám kynuté těsto na sto způsobů :-) Váha mi stačí dovažovací, zrovna tento týden jsem si koupila novou. Bez myčky si už ani neumím kuchyň představit. I když u nás je přes myčku manžel, nikdo jiný tam ani nesmí nic dát, má svůj systém :-)
    Ještě bych dodala - kávovar, tyčový mixér, když byl syn malý, tak jogurtovač.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Alis, pekárnu nemám, ale hodně jsem o ní přemýšlela. Manžel mi ji vymluvil, že se na ni bude jen prášit. ;-) Nakonec vyhrál robot a jsem moc ráda. Udělá mi těsto, nakrájí zeleninu...Je z něho miláček číslo jedna. :-) Do té doby jsem nejvíce používala tyčový mixér, šlehač a hnětač v jednom. Chudák má odslouženo. Na bramborovou kaši a pomazánku ale dech ještě chytne.Myčku nemám a zatím po ní netoužím.Ne, že by mě bavilo mytí nádobí, ale když si představím, že bude shánět, které tablety, leštidla jsou nej. mám z toho osypky. Zatím stačí jar. ;-) Měj se hezky a těším se na další článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Alis ahoj! :-)
    U nás jsou nejpotřebnější určitě hrnce a pánve! :-D
    Potom digitální váha a keramické nože! :-)
    Přeji krásný den! Ahoooooooooooooooj! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. varná konvice
    2. šlehač, hnětač a ponorný mixér 3 v 1
    3. el. kráječ na chleba - krájím s ním vše možné.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ako to všetko čítam takmer všade je to ine... u mňa na prvom jednoznačne kávovar DeLonghi, na druhom môj miláčik Kenwood robot, ktorý zvládne veeeľmi veľa veci, na treťom ta myčka z tvojej trojky...a na štvrtom odšťavňovač. Krásne dni prajem Alis.

    OdpovědětVymazat
  8. Teď vidím, jaká jsem "trubka". Nemám ani pekárnu, ani myčku. Jen tu digitální váhu. Tu ano. Ale co já nejčastěji používám v kuchyni? Určitě je to rychlovarná konvice, remoska a mikrovlnná trouba. Tak. O myčce neuvažuji, pekárna by nebyla marná, ale mám robota.....ten mi těsto zadělá taky super.

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám myčku ani domácí pekárnu. Když pominu nejpoužívanější kuchyňské nástroje, jako jsou nože, misky, hrnce, ... , používám nejčastěji kuchyňskou váhu, ruční šlehač a troubu se sporákem.
    Měj se hezky, Ali!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Alis, už minule jsem psala že myčka je můj miláček. Takže ji řadím na první místo. Pekárnu bych ráda zkusila ale protože nás známý z pekárny 4x týdně zásobuje čerstvým pečivem všeho druhu tak nemá cenu ji kupovat. Chleba peču cca 1x za měsíc když mám strach, že mi v neděli nezůstane nic na snídani.Navíc s kynutým těstem problémy nemám a hrozně mě baví sledovat, jestli nakyne. Je to dobrodružství. Druhé místo by asi patřilo pečícímu papíru :-)) třetí místo bych asi přisoudila sobě, protože beze mě by tu "pochcípali" hlady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,tak s tímto komentářem,se plně ztotožňuji.Zdraví Helena

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...