Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Brandnooz box

Stránky

sobota 23. listopadu 2013

Brandnooz box



Minulý týden jsem vám tu představila společnost Brandnooz, která na našem trhu brzy představí první české brandnooz boxy. Musím přiznat, že se už na ty první české brandnooz boxy moc těším.
Včera u našich dveří zazvonil pošťák a přivezl mi velikou krabici v které na mě čekalo velké překvapení...





V krabici na mně čekalo překvapení v podobě dvou brandnooz boxů.  Byla jsem moc zvědavá, co že se v těch zelených krabičkách skrývá...chtěla jsem boxy otevřít až večer, ale moje zvědavost byla větší..prostě jsem je musela otevřít hned.....



Chvilka napětí... a radost veliká.....
Brandnooz boxy obsahovaly spoustu potravinových novinek, které tentokrát byly určeny pro německý trh ( na ty naše si musíme ještě chvilku počkat, ale blíží se to, blíží...).. V balíčku byly přiloženy také prospekty s představením jednotlivých potravin a s náměty na jejich využití v kuchyni. Jak jsem psala, tak tyhle boxy jsou určeny pro německý trh, tak i prospekty byly v němčině. Tak jsem si aspoň zase trochu oprášila němčinu...

A teď malá ochutnávka...vše pěkně srovnáno a zabaleno...



a tady už vybaleno...pár dobrůtek už jsme hned ochutnali...
Beluga Linseln (černá čočka), tak to je pro mě absolutní novinka. Doposud jsem o ní neměla ani tušení. Takže pomalu přemýšlím, co z ní uvařím. Oliový olej, tak ten se v kuchyni hodí vždycky. Omáčka na lasagne, na tu jsem moc zvědavá...



Tramtadááá otevíráme druhý balíček...
A v druhém balíčku na mě čekalo překvapení ...balíček s produkty na vánoční pečení.....



mouka a tuk na pečení, sladidlo, brusinky, dekorace a krém na zdobení, naše oblíbená Lotus pomazánka, směs na Milka muffiny a další bobrůtky....už se těším, až vše vyzkouším...


Oba balíčky mě moc potěšily :) A hlavně už teď dávám v hlavě do kupy, co ze surovin připravím. Samozřejmě vám o tom také napíšu.
A jak jsem psala na začátku,tak se těším na ten úplně první český box.


Do projektů bradnooz boxů se může zapojit každý, na stránkách projektu jsou i  různé možnosti testování a ochutnávek novinek na potravinovém trhu. Stránky a možnost objednání prvního českého brandnooz boxu najdete ZDE .

Tak to byla malá ochutnávka z brandnooz boxu, který už brzy bude i  v české podobě. 









6 komentářů :

  1. No, to koukám, zase něco nového a vypadá to dobře, jak jsem si prohlídla jejich web. Ale protože německy neumím a musela by mi to překládat dcera, počkám, až to bude v češtině a hlavně na to, co ty, odbornice, nám z toho předvedeš. Už se těším!

    OdpovědětVymazat
  2. Box vyzerá suuuper, len asi to na slovensku nebude však?...tak sa už teším na to čo ty z neho nam predvedieš a daš info...o ďalších a českých boxoch.

    OdpovědětVymazat
  3. Boxy ti veeeelmi závidím, vypadá to rozhodně líp než ty kosmetický krabičky, mnam manm! Hezký vánoční vzhled blogu :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o tom slyším poprvé. Asi žiju v zapadákově, že se o tom povědomí k nám ještě nedostalo. Moc děkuji za informace.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o tom čtu poprvé! Díky za seznámení. Mrkla jsem na jejich stránky a vypadá to zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  6. O těchto boxech taky slyším poprvé. Vypadají velice dobře, Ali.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...