Jedlíkovo vaření Jedlíkovo vaření: Jahodová pěna

Stránky

pondělí 7. ledna 2013

Jahodová pěna




Dnes končí škola!!!! Školáci donesou domů vysvědčení a možná by stálo za to je trochu překvapit něčím na mlsání. Takovou rychlou dobrotou,která jistě potěší je jahodová pěna.



na její přípravu budeme potřebovat
mističku jahod (asi tak 300g)
1 šlehačku
1 bílek
špetku soli
cukru dle potřeby



Část jahod nakrájíme na plátky (těmi budeme zdobit) a zbytek ručním mixerem rozmixuje.
Z bílku a špetky soli ušleháme pevný sníh.
Šlehačku ušleháme s cukrem do tuha.
Rozmixované jahody smícháme s ušlehaným bílkem. Do hmoty lehce vmícháme smetanu. Dle chuti osladíme.
Vkládáme do pohárů a ozdobíme pokrájenými jahodami.

Rychlá dobrota, kterou školáků určitě uděláte radost!!!!

1 komentář :

  1. Tak jsem ráda ,že jsem našla bílkovou pěnu .Jako dítě si svého dědu pamatuji velmi málo, vždyť mně bylo pět když umřel .ale co si pamatuji je ,že přinesl maliny a babi nám udělala pěnu s malinami a to byla dobrota.Jdu to zkusit a dám tam pěnu z jahodové marmelády co jsem uvařila je mi líto to vyhodit.A když jim to nebude chutnat ,dám do toho měkký tvaroh a dám to zamrazit, snad z toho bude dobrá zmrzlina a já jí dám vnoučatům.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za Váš komentář!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...